utorak, 22. lipnja 2010.

Jesi li bogat ili siromašan?

Jednog je dana imućni otac poveo svoga sina da provede noć s jako siromašnom obitelji, s ciljem da mu pokaže kako žive ljudi koji nemaju mnogo novca za trošenje.

Na povratku kući, otac upita sina što misli o tom iskustvu, a sin odgovori:
To je bilo jako lijepo iskustvo, oče. Naučio sam da mi imamo jednog psa, a oni imaju četiri, mi imamo jako lijep bazen, ali oni imaju rijeku.
Mi imamo sunčani krov, ali oni imaju nebo sa zvijezdama i mjesecom.
Mi imamo veliku terasu s predivnim vrtom, ali oni imaju šumu.

Dok je dijete govorilo, otac je ostao bez daha slušajući što mu sin kazuje.
Tada dijete doda: Hvala ti što si mi pokazao koliko smo siromašni.

Kada mjerimo ono što imamo, rezultat je našeg viđenja života.
Ako imamo ljubav, prijatelje, zdravlje, smisao za humor i dobre čiste misli, sposobnost razlučivanja dobra od zla - imamo sve u životu.

 
Zamisli se na trenutak i promisli:
Jesi li bogat ili siromašan?!

 Pozdrav od Robert-a Whaterby-a!

Nema komentara:

Objavi komentar