srijeda, 28. travnja 2010.

O Robert-u Whaterby-u...

Dobrodošli na moj blog. Zovem se Robert Whaterby. U ovome postu ću navesti neke moje osobine i detalje u vezi moga života.
Ja sam ekonomist, ali ne tipični ekonomist. Zašto to kažem? - Zato jer se ja ne bavim ekonomijom i politikom kao svi ostali - onom politikom da u vrijeme krize bogati (tj. građani visokog standarda) uživaju u svojoj dobiti koju su zaradili od onih najsiromašnijih (radne snage) i da zbog njihovih kriminalnih postupaka moraju odgovarati upravo oni najnižeg standarda. Ali osim ekonomije, koju ne smatram primarnom, volim se baviti svime i svačime, zato za sebe i kažem da sam svestran. Kada kažem svestran, ne mislim na ono "svestran", nego mislim na to da se volim svačime baviti i da nikada ne favoriziram neke od zanimanja. Stoga među svojim svakodnevnim zanimanjima i hobijima ubrajam sljedeće:
informatika - tehnologija, znanost, ekonomija, televizija...
Smatram da ako postoji nešto što nas svakodnevno izvlači iz krize u koju su nas uvukli, to je onda zacijelo upravo tehnologija koja se neprestano razvija. Ja sam jedan od onih koji svakodnevno istažuju nove tehnologije i izvode pokuse kako bi dokučili najnovije značajke.
Znanost, što o njoj reći - osim da je temelj svakog ljudskog života. Ljudi je nesvjesno svakodnevno koriste, a ja je promatram u svakim pogledima.
Također se koristim društvenim znanostima, kao što su psihologija, sociologija, logika, teologija i filozofija, te promatrajući ljude, razumijevajući ih, shvaćam da su upravo ljudi oni koji se, za razliku od drugih živih bića, najviše nerazumijevaju, i ne uspijevaju pronaći u komunikaciji. A to pokazuju i činjenice da svaki čovjek svakodnevno pronalazi sam sebi probleme, bilo to kritizirajući nekoga, neprihvaćajući različitost ili ne razumijevajući se u višeslojnoj komunikaciji.
Kada sam naveo gore da se bavim i televizijom, vjerojatno ste pomislili da sam ljubitelj televizije i da ju gledam 12 sati na dan. E, pogrješno ste mislili. Kao i svi ostali, redovito gledam televiziju i pratim najnovije filmove i serije - pa sam stoga čak i veliki ljubitelj televizije. Ali kada sam gore naveo televiziju, mislio sam na svu multimediju koju ja, moglo bi se reći, prečesto koristim - pa se stoga volim i nazivati multimedijalcem.
Nisam sklon igrama, imam svega jednu na kompjuteru, ali uskoro bi trebala izaći jedna dobra kakvu sam sličnu igrao prije nekoliko godina, pa ću sigurno i nju ponekad odigrati.
Inače, najviše volim prirodu te smatram da ljudi prečesto zanemaruju ono što imaju pred sobom. Redovito sam u prirodi i provodim vrijeme razumijevajući ju te se svakoga puta ponovno iznenađujem kako je čudesna.
Eto, to bi bilo dovoljno o meni. Za više informacija posjetite moju web stranicu:
 Hvala vam što ste odvojili malo vremena kako biste doznali nešto i o meni. 
Hvala i pozdrav od Robert-a Whaterby-a!

Nema komentara:

Objavi komentar